4 din 4

Uite ca am primit si eu prima mea Leapsa de cand mi-am facut acest blog. Am sa ii multumesc colegei mele Jojo pentru „pasarea” acestei lepse. Despre ce este vorba? Ei bine, pui a 4-a poza din al 4-lea folder din pc-ul tau, la care adaugi o mica descriere a imprejurarilor in care a fost facuta aceasta poza.

img_0178

Poza este facuta in primavara anului 2008, inainte de Pasti. Tin minte ca era destul de cald si batea un vant ingrozitor. Venisem cu mama sa caut o rochie pentru banchet(nu gasisem). In Piata Operei era acest iepure dragut cu mama care a insistat sa faca o poza. Eram putin cam iritata si soarele imi batea in ochi, dar asta cred ca va dati seama si singuri.

Si sa nu uit… pasez aceasta leapsa oricarui doritor. Pe curand!

Lasă un răspuns

